جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: رژیم صهیونیستی دوامی ندارد و به زودی نابود خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان، اظهار داشت: موضع‌گیری رئیس‌جمهور در سازمان ملل باعث تقویت جبهه مقاومت شد، رئیس‌جمهور از جبهه مقاومت دفاع کرد و این موضوع قابل‌تقدیر است.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور در سازمان ملل و در مصاحبه با برخی رسانه‌های غربی به‌ اشتباه مطالبی را بیان کرد که در مقابل کارهای خوب وی قابل گذشت است، افزود: رئیس جمهور با روشنگری و صراحت اعلام کرد به دنبال جنگ نیستیم و در مقابل تجاوزگران خواهیم ایستاد.

امام‌ جمعه بروجرد گفت: رژیم صهیونیستی دوامی ندارد و به زودی نابود خواهد شد، در آخرین لحظات عمر خود جنایات بزرگی انجام می‌دهد اما به‌زودی شاهد وعده الهی و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به‌ سالروز بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس از جمله سرلشکر فکوری، نامجو، کلاه‌دوز و جهان‌آرا، یادآور شد: این شهدا از نمونه فرماندهان بزرگ و رزمندگان توانا در پیروزی جنگ تحمیلی بودند.

وی با اشاره به‌ روز جهانی سالمندان، بر لزوم تکریم و بزرگداشت سالمندان تاکید کرد و یادآور شد: سالمندان در خانه‌ها همانند نور هستند و باید آن‌ها را تکریم نماییم.

امام‌ جمعه بروجرد، با اشاره به روز همدردی با کودکان فلسطین، خاطرنشان کرد: کودکان بسیاری در فلسطین و غزه و لبنان در سکوت سازمان‌های بین‌المللی به خاک و خون کشیده می‌شوند، اما خداوند به زودی ظلم را نابود خواهد نمود.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به حادثه برای کارگران معدن در طبس، ابراز کرد: کارگران مظلوم معدن جان خود را از دست دادند، کسانی که برای نان حلال و روزی خانواده تن به کار سخت دادند مانند مجاهد در راه خدا هستند، البته باید تدابیر لازم برای پیشگیری از وقوع مجدد این اتفاقات و حادثه‌ها اندیشیده شود.

وی بر ارتقا کیفیت نان در نانوایی‌های شهرستان بروجرد تأکید کرد و ادامه داد: باید نان با کیفیت و مطلوب به دست مردم برسد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha